Reco-vert biedt advies en on-site technische oplossingen om het afvalbeheer van bedrijven te optimaliseren. Ze kwamen naar Popkorn voor een totaalvernieuwing van hun branding en website die aansluit bij hun eigen aanpak: Up-to-date technologie met oog voor de klant op de eerste plaats.
Om Reco-Vert opnieuw up-to-date te brengen met de huidige standaard van branding en design was het nodig de huidige logo's en huisstijl te vervangen. Samen met Reco-Vert gingen we aan de slag om een nieuwe, moderne digitale identiteit op te stellen. Nieuwe logo's en nieuwe passende kleuren vormden de basis van de volgende stap: een nieuwe website.
Van recycleren in designs of development is er geen sprake. Een volledig design op maat werd opgesteld in de vernieuwde huisstijl van Reco-Vert. Het uitstralen van een uniforme stijl naar klanten toe zowel in print als op het web is nog steeds een zeer belangrijke factor wanneer het gaat om het vernieuwen van websites of printwerk.
Dankzij een zeer uitgebreid formulier is het voor de klanten van Reco-Vert nu nog eenvoudiger om concrete informatie door te sturen bij offerteaanvragen. Na het doorlopen van het formulier weet Reco-Vert meteen over welke sector, hoeveelheid afval en andere gedetailleerde informatie het gaat om zo snel en accuraat mogelijk een waste-audit op te stellen. Zo is de data van Reco-Vert net als de afval van hun klanten nu slimmer georganiseerd!