30 augustus 2019

Popkorn investeert in nieuwe technologiën en opleidingen

Home > Blog > Artikel

#Laracon

In het kort

Het is weer zover, het walhalla van de Laravel developers, Laracon. Wat wil dit nu zeggen voor de “normale” mens? Op Laracon komen developers van verschillende landen samen in Amsterdam waar de nieuwste inzichten en ontwikkelingen worden voorgesteld en besproken, dit aan de hand van internationale gastsprekers en workshops. Wat het opbrengt voor onze klanten leggen we uit in dit aritkel.

Laravel 6 logo

Think big

In tegenstelling tot de “klassieke” talen zoals Nederlands, Engels, … is Laravel een universele taal die over heel de wereld wordt gebruikt. Het grote voordeel hieraan is dat er ook inzichten gedeeld kunnen worden over heel de wereld. Waar we op Google vaak concurreren tegen een bedrijf uit onze omgeving kunnen het de inzichten zijn die we verwerven van cases uit Amerika om beter te scoren.

De wereldwijde community focust zich op het delen van ervaringen en biedt ook de inzichten in nieuwe technieken die net ontwikkelt zijn. Elkaar helpen om een project tot het volgende niveau te krijgen op de meest efficiënte en technisch hoogstaande manier is waar Laravel om draait.

Nieuwe technologiën tot bij onze klanten

Zoals we al hebben aangehaald is het interessant om de nieuwste technologiën te kennen en ze te beheersen. In vele gevallen is het een ver-van-bed-show en is het moeilijk om tot een concrete case te komen, niet voor ons! Waarom? Hier kan je al twee voorbeelden vinden:

Updates: Heel veel nieuwe technologiën zijn updates, denk maar aan de software updates van een smartphone. Deze updates zorgen ervoor dat niet enkel de ontwikkelingen die nog moeten gebeuren van deze updates genieten maar ook de oudere ontwikkelingen. Deze updates kunnen verbeteringen omvatten van snelheid tot veiligheid en zoveel meer.

Marketing campagnes: Omdat niet alle technologiën direct klaar zijn voor het grote publiek kan het interessant zijn om ze eerst te gebruiken in marketing campagnes. Denk maar aan de VR brillen die gebruikt werden op beursstanden maar toen nog geen vast voorwerp waren in de huiskamers; of spraaktechnologie waar nog veel mensen raar kijken als je tegen een toestel spreekt. Ben je dus opzoek naar een campagne met een extra “wauw”-factor weet je ons te vinden!

Bekijk alvast Kevin zijn inzichten van vorig jaar en blijf ons volgen voor de inzichten van dit jaar!

Foto Popkorn Team

Nog vragen?

Interesse in Laracon? Kevin geeft je met veel plezier een reden waarom ook jij moet investeren in de toekomst!

Meer over Kevin Contacteer ons