DLG Belgium

Design Development

Nieuwe website voor een showroom in Temse

Home > Cases > DLG Belgium

#Beautiful

Healthcare & cosmetica center

Karin Imschoot vertegenwoordigd het merk DLG en heeft een showroom waar je kennis kan maken met alle producten. De website is dan ook een gezonde mix van persoonlijkheid en de huisstijl van DLG. Bij deze website zijn we geëvolueerd van een landingspagina naar een uitgebreide website waar alle informatie overzichtelijk is terug te vinden.

Webdesign op maat

Webdesign op maat

Het ontwerp van de website is fris met natuurlijke vormen die gebaseerd zijn op de uitstraling van de producten. Voor het design zijn de kleuren en grafische element uit een reeds bepaalde huisstijl genomen. Daarnaast zijn er veel natuurlijke vormen gebruikt om de website een persoonlijke uitstraling te geven in lijn met de visuals die ook terug te vinden zijn op de producten.

Altijd up-to-date op het web

Altijd up-to-date op het web

Een samenwerking waarbij we de website updaten met aangeleverde content zorgt voor een website die altijd up-to-date is. De website heeft verschillende doelgroepen die dankzij up-to-date content altijd correcte en actuele informatie kunnen terugvinden. Zo is er gebruik gemaakt van een overzichtelijke blog met categorieën die meer informatie geeft over de werking van het bedrijf. Daarnaast is er een overzicht van de producten en de acties zodat iedereen duidelijk geïnformeerd wordt over het aanbod van DLG.

Visuele triggers op de website

Een website moet conversies genereren en dat doen we met visuele triggers. Deze call-to-actions zitten op verschillende locaties in de website en zorgen ervoor dat de bezoekers eenvoudig naar de belangrijkste routes geleid worden. Zo wordt er in het algemeen gefocust op het informeren en kunnen geïnteresseerden eenvoudig contact opnemen.