Net als HUM Tielrode zelf is hun website BUITENgewoon voor KIDS (maar ook voor ouders)! Het begon allemaal met een idee waar we van de start bij betrokken waren. Ondertussen kijken we naar een totaalproject waar we van tot website hebben uitgewerkt.
De naam, gebaseerd op het geluid dat een alpaca maakt was het startpunt van dit project. Hier hebben we verder op gewerkt naar een visuele identiteit die aansluit bij de buitengewone visie van HUM Tielrode. Deze identiteit is doorgetrokken in het volledige project van naamkaartjes tot website.
De website van HUM staat in voor veel van de online communicatie. Naast de kalender met alle activiteiten, workshops en meer waar gebruikers zich meteen op kunnen inschrijven is er ook een module voorzien voor het bestellen van producten. De nieuwe website van HUM is voorbereid op het succesvolle project dat het al is.
Ontdek de website hierWe schrijven niet enkel code maar werken ook visuele creatieve ideeën uit. Naast de naam, de rustgevende kleuren en meer werd er dus ook een mascotte tot leven gebracht om de huisstijl van HUM leven bij te staan. De alpaca's die je doorheen de hele website (en ver daar buiten) van HUM terug kan vinden zijn ontstaan op de computers van Popkorn.