Een stevige stap vooruit in de online wereld. Dat is wat Kärcher Center Van Mol nodig had. Aan de hand van een full-package aanpak voor zowel Social Media als website en Google Ads ondersteuning gingen we aan de slag om Kärcher Center Van Mol een digitale versnelling te geven.
Het is niet voldoende om enkel op 1 platform aanwezig te zijn. Om het beste resultaat te bekomen voor je online identiteit en vindbaarheid is het belangrijk om in te zetten op alle fronten. Omdat KCVM zowel particulier als professionele producten verkoopt zetten we in op een totaalstrategie van zowel Google Ads als Social Media advertising.
Omdat SEO en SEA hand in hand gaan onderging ook de website van Kärcher Center Van Mol een grondige analyse. Na wat nodige aanpassingen hebben we de SEO score van de website voldoende laten stijgen om onze SEA advertenties steevast naar de top posities te kunnen krijgen. De aanpak werd snel bevestigd door de stijging in offerte en contact aanvragen.
Ook voor de verschillende banners, LED schermen en print benodigdheden staan we klaar om Kärcher Center Van Mol te ondersteunen. Kläppers van de maand, flyers en nog veel meer promotiemateriaal kwam al langs het bureau van onze designers. Rij je binnenkort langs de N41? Kijk dan zeker eens opzij om de nieuwste promoties te zien verschijnen op het LED scherm van Kärcher Center Van Mol Elversele!