Met twee zaken in de winkelstraat van Temse, zijn Thierens Van Wauwe & B-Watched bekende namen in de regio. Elk lid van de familie heeft zijn eigen expertise en samen staan ze steeds klaar om hun klanten aan hun droomjuweel te helpen. Dit door middel van hun uitmuntende kennis en passie voor de sector.
Gepersonaliseerde juwelen? Geen probleem. Herstellingen van horloges? Steek maar binnen. Thierens Van Wauwe is veel meer dan een verkooppunt, met kennis van de stiel en passie voor hun vak begeleiden ze klanten bij al hun vragen. Een campagne die de focus legt op de bewustwording dat de aankoop van horloges en juwelen meer is dan een vluchtige online bestelling.
In een sector die zeer fluctuerend is is het belangrijk om te kiezen voor een consistentie communicatie. Deze communciatie zorgt ervoor dat het bedrijf ook zeer consistent overkomt bij de volgers. Om piekmomenten te creëren wordt er met afwisselende campagnes gewerkt doorheen het jaar.
Om naar piekmomenten toe te groeien is de kennis van de sector een must. Aan de hand van de afstemming met merken, locale evenementen en andere factoren worden planningen op voorhand gemaakt. Om als handelaar evenveel aandacht te creeëren online als offline moeten marketeer en handelaar nauw samenwerken.
We bieden de volgers van Thierens Van Wauwe een uniek beeld achter de schermen. Hoe worden de juwelen gemaakt, hersteld, welke kwaliteitsmaterialen worden er gebruikt, welke technieken hanteren ze,... In combinatie met de persoonlijke aanpak van het team op de voorgrond wordt deze content gebruikt om beleving te creeëren.
In samenhang met online campagnes zijn er ook enkele offline visuele elementen voorzien. Zo is er een postkaart verstuurt als uitnodiging voor een exclusief evenement in de lente.