Kaai 22

Social Media Ontwikkeling

Taverne restaurant aan de Schelde

Home > Cases > Kaai 22

#TheView

Dineren aan het water

Kaai 22 is een recent restaurant geopend in het voorjaar van 2018 met een geweldige locatie, het ligt zoals de naam al doet vermoeden bij het water. Met uitzicht op de Schelde liet Kaai 22 bij de bouw van het restaurant niets aan het toeval over voor de optimale ervaring van zijn klanten te verzekeren. Met het open interieur en afgeschermd terras is er dan ook niets dat dot prachtige uitzicht kan belemmeren.

Facebook pagina Kaai 22

Clean, simple en open

Creatie van de huisstijl

Oktober 2017, voor het eerst werd “Kaai 22” vernoemd met de direct vraag om een huisstijl te voorzien voor het merk. Als eerste zaak waar we vanaf het interieur bij de ontwikkeling betrokken waren hebben we kunnen samenwerken met interieurarchten Bloco. Interieur design, webdesign, marketing, … het is een droom als iedereen vanaf de eerste dag kan samenwerken.

De sfeer vertalen naar het web

Een combinatie van het gestructureerd delen van video’s en foto’s is de basis voor het creëren van een sociale media plan. Met een prachtige locatie en verzorgde gerechten was de eerste stap genomen maar voor een belveing te creeëren hebben we de klanten van Kaai 22 betrokken bij het verhaal. Naast het gebruik van eigen foto’s is een wisselwerking tussen klanten die berichten en afbeeldingen posten een belangrijke factor in dit verhaal.

Het imago optimaal te houden

Klanten van horecazaken zijn bij de mondigste op alle vlakken, zeker online. Het is dan ook van belang online reviews en commentaren snel op te volgen. Naast het bedanken van reviews met aandachtspunten hebben we ook negatieve commentaren kunnen omdraaien naar een goed einde. Vriendelijke en kwalitatieve service wordt net zoals in een zaak ook op online zeer gewardeerd.

Kaai22 website foto in iPad

Table for two, please

Bezoekers komen meer dan 1 keer

Sociale media en de website goed lanceren was de eerste stap in een lang verhaal. Om bezoekers te krijgen en te houden op de website of sociale media profielen moest het naast visueel ook interessant zijn. Door constante aanpassingen met suggesties, afwijkende openingsuren en bijhorende informatie wordt dit gecreëerd. Je kan het zien als een stoepbord dat je voor een voorbijganger van je website kan zetten.