Restaurant De Sampan

Ontwikkeling

Online bestellen, de klant op de eerste plaats

Home > Cases > De Sampan Temse

#Online

Een betere service voor online klanten

Omdat online bestellen voor restaurants met afhaal service toch een bijna verplichte feature is wou De Sampan in Temse hun website ook up-to-date brengen om op deze trend beter in te spelen. De huidige generatie internet users bellen alsmaar minder graag, een formuliertje invullen en online een menu doorpluizen is toch vele leuker?

De Sampan site in Mac toestel

#Orders

Meer online, meer business

Met de opkomst van het online bestellen kan je als restaurant met afhaal service niet achter blijven. Ook De Sampan begreep dat de mogelijkheid om online te bestellen een grote boost zou geven aan hun aantal bestellingen. Mensen grijpen alsmaar minder naar hun telefoon om te bellen, en bestellen liever rechtstreeks via een website. Denk maar aan het success van TakeAway.com. Ook blijven mensen graag op de hoogte van hun bestelling. Wij verzorgden een totaalpakket dat op zowel de noden van het team achter de bar, als de bestellende online klant perfect gaat inspelen.

De Sampan site in Mac toestel

#HowDoTheyDoIt

Een design zonder handleiding

Bestellen bij De Sampan is duidelijk en simpel. Een aanpasbaar menu via CMS zorgt voor een steeds acurate online keuzelijst voor de klanten waar ze op hun eigen tempo hun keuze kunnen maken. Bij het doorsturen van de bestelling krijgt De Sampan op hun Windows POS systeem een melding van de order, die ze eenvoudig kunnen bevestigen met een tijdsstip van afhaling. De klant krijgt een bevestiging toegestuurd met alle informatie en weet zo meteen wanneer zijn bestelling klaar zal zijn. Het systeem werkt zeer intuïtief en gebruiksvriendelijk, met steeds duidelijke gestructureerde informatie zodat zowel het team van De Sampan en de klant nooit in verwarring kunnen komen.

Vertalingen voor de keuken

Om ook het internationale team in de keuken niet te vergeten voorzien we dat ze de bestelling ook kunnen printen in hun eigen taal, het Chinees. Zo kan het team achter de bar op hun eigen kassaprinter de bestelling afdrukken in zowel Nederlands als Chinees. Deze vertalingen worden in het CMS ingegeven bij het aanpassen van de producten.

Klantvriendelijkheid en efficiëntie

Klantvriendelijkheid en efficiëntie

Minder drukte, maar meer bestellingen

Door een sterkere focus op het online bestellen hoeft het team van De Sampan niet steeds naar de telefoon te sprinten. Dit geeft hen meer vrijheid en tijd om te spenderen in de zaal van het restaurant. Wanneer ze het POS systeem gebruiken kunnen ze eenvoudig de openstaande bestellingen bekijken, goedkeuren en afprinten voor de keuken. Een vlottere, snellere service voor zowel het team als de klant.